Czech (Čeština)Czech (Čeština)
Czech (Čeština)Czech (Čeština)
English (United Kingdom)English (United Kingdom)
Deutsch (Deutschland)Deutsch (Deutschland)

O společnosti

Společnost TP Consulting s.r.o. byla založena v roce 2003 na základě dlouholetých zkušeností zakladatelů v oblasti automobilového průmyslu.


TP Consulting je tým kvalifikovaných odborníků, kteří jsou připraveni poskytnout profesionální služby v oblastech interim managementu, krizového managementu, poradenství a školení, zastupování zahraničních společností, vyhledávání vhodných pracovníků, headhuntingu a poprodejních služeb v automobilovém průmyslu.


Soustředíme se především na automobilový průmysl, nicméně máme zkušenosti i v jiných oborech. Naši specialisté nabízí více než desetileté zkušenosti získané v projektech realizovaných jak v České republice, tak v zahraničí.


Máme dlouholeté zkušenosti z výrobních závodů s interiérovými, exteriérovými díly a elektro komponenty. Zaměřujeme se na předsériovou a sériovou výrobu, ale realizujeme i vývojové zakázky (výrobek i proces) a projekty pro after market.


K vašim požadavkům přistupujeme individuálně a naše služby vždy přizpůsobíme vašim potřebám.

TP Consulting s.r.o. je hlavní partner České společnosti pro jakost (ČSJ).

TP Consulting s.r.o. je členem Automotive Industry Action Group (AIAG).

Naše vize

Chceme být pro všechny naše klienty důvěryhodným partnerem, lídrem v oblasti odborného poradenství a headhuntingu. Partnerem, na kterého je možno se vždy obrátit i s nestandartními, náročnými požadavky.

Hodnoty

Základní hodnoty, kterými se celá společnost řídí, jsou:

Odbornost - tým složený ze zkušených odborníků

Efektivní řešení zákaznických potřeb a požadavků

Flexibilita a rychlost reakce

Přímé a férové jednání

Zákaznická orientace

Certifikace

Systém managementu kvality společnosti TP Consulting je certifikovaný dle normy ISO 9001 společností DEKRA certification s.r.o.

Společnosti, které využívají našich služeb

navrhneme řešení

Připravíme návrhy řešení zlepšení jednotlivých logistických procesů a pomůžeme s implementací vybraného řešení.

dodavatelé

Stavbou efektivní struktury přeprav od dodavatelů optimalizujeme náklady na vstupní přepravu.

efektivita

Rovnoměrně rozložíme objemy v průběhu týdne a zefektivníme tím proces příjmu a požadavky na skladové plochy.

úspora prostoru

S ohledem na optimální manipulační trasy a po nich přepravované objemy jsme schopni navrhnout hrubý layout výrobních ploch a skladů a tím zeštíhlit interní manipulaci s úsporou logistického personálu a nákladů na manipulační techniku.

analýza

Analýza celého dodavatelsko-odběratelského řetězce včetně interní logistiky výrobních podniků

Blog

Covid v kancelářích zamíchal kartami

Covid v kancelářích zamíchal kartami

Stačilo pár měsíců pandemie a české zaměstnavatelské prostředí se začalo měnit. Z gruntu a velmi rychle, navíc už zřejmě natrvalo.
Přečíst
Na změnu kariéry není nikdy pozdě. Nebo?

Na změnu kariéry není nikdy pozdě. Nebo?

Podle dostupných dat Ministerstva práce a sociální věcí bylo v lednu tohoto roku 106 562 uchazečů o zaměstnání ve věku 50 let a více. V srpnu toto čís...
Přečíst
Průzkum: 30 % zaměstnanců je ochotných dát výpověď

Průzkum: 30 % zaměstnanců je ochotných dát výpověď

Většina zaměstnanců chce i nadále pracovat flexibilně z domova. I proto, že byli více produktivní (64 %). Přestože si většina zaměstnanců chce zachova...
Přečíst