Úvod Novinky TATRA JMENOVALA NOVÉHO OBCHODNÍHO ŘEDITELE

TATRA JMENOVALA NOVÉHO OBCHODNÍHO ŘEDITELE

1. 3. 2017

Novým ředitelem obchodu a marketingu českého výrobce nákladních a speciálních vozů Tatra Trucks se 20. února 2017 stal Martin Šustek (foto 1), uvedla firma. Funkci od prosince 2013 zastával David Pipal (35, foto 2).

Tatře se v roce 2016 podařilo pod obchodní taktovkou Pipala navýšit prodej na 1320 vozidel (+54 %). Aby se podařilo tuto laťku udržet a dále zvýšit, bude Tatra Trucks dále posilovat své obchodní kapacity, a to jak po personální stránce, tak po stránce zlepšení interních procesů a prohloubení komunikace mezi obchodem, marketingem, konstrukcí a výrobou, zmínila společnost.

Martin Šustek byl dosud ředitelem nákupu Tatra Trucks. Jeho nástupce firma neoznámila. V nové pozici bude zodpovědný za strategii a procesní řízení prodeje, marketingu a poprodejních služeb. Zároveň se stává novým členem představenstva společnosti. Pipal zůstane nadále členem týmu obchodu, organizačně bude zařazen přímo pod Martina Šustka, kterému bude nápomocen v oblasti strategických obchodních projektů, doplnila Tatra Trucks.

„Pozici obchodního a marketingového ředitele beru jako velkou osobní výzvu. Chci se v první fázi zaměřit na interní procesy v oblasti prodeje, marketingu a poprodejních služeb. Konkurence na trhu nákladních vozidel je veliká, ale unikátní řešení podvozku Tatra stále otevírá řadu slibných obchodních případů, které nám i v následujících letech zajistí obchodní růst,“ řekl Šustek.

 

Working...